Bahagian Pentadbiran

Fungsi/Aktiviti

Reception

Bahagian Pentadbiran merupakan bahagian yang melaksanakan tugas pentadbiran am dengan memberi perkhidmatan sokongan kepada bahagian atau unit. Perkhidmatan yang disediakan termasuk:-

  1. Perolehan kerja, perkhidmatan atau bekalan
  2. Mengurus mesyuarat Pengurusan
  3. Keselamatan
  4. Kebersihan
  5. Mengurus penyelenggaraan dan pembaikan kecil kerja-kerja dalam bangunan
  6. Aduan/Maklum balas pelanggan
  7. Hebahan/pameran
  8. Perhubungan
  9. Pelantikan kakitangan
  10. Mengurus hal-hal perkhidmatan kakitangan
  11. Mengurus Pencen / Gaji kakitangan
  12. Urusan penerima dan penghantaran rekod-rekod kualiti
  13. Kegiatan-kegiatan am pejabat
  14. Pengeluaran waran perjalanan dan tempahan, penginapan
  15. Perkara-perkara am Pentadbiran
  16. Urusetia Peperiksaan Skim Perkhidmatan
  17. Urusetia Kursus/Latihan kakitangan peringkat Jabatan

Maklumat lanjut boleh didapati di bahagian Piagam Pelanggan laman ini.

Untuk maklumat lanjut mengenai kekosongan jawatan dan penempatan latihan industri, sila rujuk kepada bahagian Soalan Lazim kami.

Maklumat dalam laman ini telah dikemaskini pada 31 Januari, 2013.
http://www.alugueldeimpressoras.org